18.10.13

הודעה לכל אלה שמגיבים לאנונימי והודעה כללית

היי!
אילן כאן!
קודם כל, צוות הבלוג, אל תאשרו את התגובות! זה העבודה שלי! העבודה שלכם זה לעשות פוסטים. רק אם אני אומר לכם לאשר אז תאשרו. אוקיי?
וכל אלה שמגיבים בתור אנונימי, תפסיקו להציף אותי בתגובות! אם אתם תמשיכו להציף אותי בתגובות אז אני פשוט יסיר את ההגדרה שאפשר להגיב כשאנונימי, תשתדלו להגיב יותר בתור משתמש של גוגל או של כל דבר אחר, רק אם אין לכם ברירה אז תגיבו בתור אנונימי אבל לא כל הזמן! תבינו זה מעצבן! היום לא הייתי בבית והגלאקסי שלי הוצף במיילים בגלל זה! חלק מכם יכתבו בתגובות משהו כמו: אז למה אתה בכלל עשית שצריך לאשר תגובות? או אז תחזיר את זה שאפשר להגיב חופשי!
אז יש לי תשובה לכם, קודם כל אל תגיבו את זה, וגם אני עשיתי את ההגדרה שצריך לאשר את התגובות כדי שלא יגיבו קללות וכדי שאם אתם שואלים משהו אז אני יענה תוך זמן קצר. תודו שזה שימושי.

אגב יש לי הודעה חשובה, אני בסוף לא יעשה פוסטים, רק פוסטים קטנים מדי פעם שקשורים לבלוג או משהו קטן של ק"פ. כי אני עמוס מאוד כרגע בשיעורים ובמבחנים בבית הספר. כבר לפני כמה שבועות או כמה חודשים פרשתי מכמה בלוגים בגלל זה..... אז תבינו למה אני לא עושה פוסטים. אהה ושכחתי להגיד משהו קצר, מקווה שתבואו למפגש :) והודעה קצרה לצוות הבלוג, אתם לא חייבים לבוא. אבל לפחות מישהו אחד שיבוא חוץ ממני, כי אני לא יכול לנהל מפגש לבד...
מי שבצוות הבלוג שבא שיכתוב בתגובות, גם מי שלא בצוות הבלוג ובא שיכתוב בתגובות :)

טוב יאללה ביי!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה